Wypadanie włosów

4 lata temu
Witam serdecznie. Napiszcie mi proszę po ilu dniach zaczęły wypadać wam włosy od pierwszej chemii? (paklitaksel i karboplatyna)
13 odpowiedzi:
  • 4 lata temu
    Nevia84 - nie po każdej chemii wypadają włosy. Wypadają tylko po chemii skierowanej do komórek szybkorosnących. Do takich komórek oprócz rakowych należą włosy, paznokcie i śluzówka w przewodzie pokarmowym. Potocznie taką chemię nazywa się czerwoną ze względu na kolor któregoś tam składnika. Po takiej chemii włosy zaczynają wypadać w różnym tempie. U mnie po dwóch tygodniach od pierwszej chemii, ale spotkałam też kobietki, którym wypadły po drugiej chemii. W żadnym razie nie świadczy to o skuteczności leczenia.
  • 4 lata temu
    ostryga7 Dziękuję za odpowiedź. Moja chemia to paklitaksel i karboplatyna 6 cykli co 3 tygodnie jestem 13 dni po pierwszym cyklu mam bardzo gęste włosy (włosy skróciłam przed pierwszą chemią ale Kożuchowska :)) i nie zauważyłam żeby choć jeden wypadł. Pytam dlatego bo mojej koleżanki mama miała dokładnie taką samą chemie i po 10 dniach wypadły wszystkie. Dzisiaj idę właśnie dobrać perukę bo bardzo che wrócić do pracy i muszę być przygotowana:)
  • 4 lata temu
    Nevia84 ja miałam identyczną chemię jak Ty z tym że ja chemie dostawałam co tydzień. Włosy dośc ostro zaczęły przerzedzać się po trzeciej chemii więc mąż mi zgolił to co zostało. Perukę dopasowywałam jak jeszcze miałam swoje włosy i udało się tak dobrać że i kolor i fryzura były prawie identyczne że jak ktoś nie wiedział ze choruję a w rozmowie to wychodziło to było widać jak kazdy od razu wzrok kierował na głowę z pytaniem "ale włosy ci nie wypadły?" :D Więc myslę że to dobry pomysł żebyś dobrała sobie perukę już teraz tak na wszelki wypadek ;) pozdrawiam serdecznie
  • 4 lata temu
    miłka dziękuję :) moje się jeszcze trzymają ale to chyba kwestia czasu dziś śmigam po super perukę żeby się z nią oswoić ...ja mam podobnie jak się z kimś spotykam i wychodzi w rozmowie że jestem chora to oczy z orbit im wychodzą że tak tryskam energią i pozytywnym nastawieniem wiec oby tak dalej...pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia i mega pozytywnej energii.....a zapytam jeszcze czy pijecie, bierzecie coś na wzmocnienie? dzisiaj słyszałam o herbacie z takich ziół "koci pazur" podobno bardzo zdrowa itd czy któraś coś stosowała? ja jak na razie nie mam żadnych skutków ubocznych chemii (np. żadnych mdłości, bóli itd) odżywiam się zdrowo lekko strawnie, pije soku ze świeżych owoców i warzyw...a wy jak sie wspomagacie?
  • 4 lata temu
    A macie jakieś doświadczenie z preparatami Revitalash?
  • 4 lata temu
    Czesc dziewczyny .Wtrącę się. . Stosowałam revitalash na rzęsy. Efekty super, ale często uczula. Ja miałam stany alergiczne pod powiekami ( słowa okulisty ), ale nie odczuwałam tego wogole. Rzęsy mega urosły. Zastanawiałam się nad Revitalash hair, bo wypadaja mi wlosy, a chemi nie mialam,ale to 450 złotych za op.!!!! Jeżeli możesz sobie kupić, to kupuj. Przecież te produkty zrobił- wynalazł mąż dla swojej chorej żony po chemioterapii. Pozdrawiam ?
  • Ja na łysinkę stosowałam olej arganowy, a na miejsce po rzęsach olejek rycynowy - i jedno i drugie pieknie odrosło:))
  • 4 lata temu
    Potwierdzam. Olej rycynowy na rzęsy tez dobry i za kilka złotych, nie kilkaset :)
  • 4 lata temu
    WItam, Wiec tak dziewczynki ja jestem już po 4 chemii i używam Long Lashes Forever (wiem drobie bo prawie 200zł ale moje rodzeństwo się na to złożyło za co im bardzo dziekuję :)) - rzesy i brwi mam dalej wiec mam nadzieje że już nie wypadna nie wiem czy dzięku tej odżywce ale puki co stosuje ją dalej. włosy wypadły w 4 tyg po pierwszej chemii tzn zaczeły wypadać i strasznie boleć wiec je zgoliłam. przede mna jeszcze dwa wlewy za tydzień nr 5 a 11 grudnia nr 6 i mam nadzieje że to już koniec. Po każdej chemii 2-3 dni dziwny posmak w ustach ale poza tym ok da się przeżyć. Pozdrawiam Was serdecznie i mocno ścickam....NIE DAMY SIĘ- pamiętajcie o tym i uśmiech na ustach każdego dnia :*:*:*
  • 2 lata temu
    Nevia84 mam dokładnie tą chemię, co ty. Jadę na 4 cykl. Włosy wypadły częściowo... Czy twoje odrosły i jakie? Ja się martwię, że mi zostaną te gołe placki ☹️


Zaloguj się lub Zarejestruj, żeby odpowiedzieć lub dodać nowy temat