asieczka1111, Walczy

od 2016-01-25

ilość postów: 24

Ostatnie odpowiedzi na forum

Rak tarczycy

3 lata temu
Ja mam wrażenie że im mniej jem tym więcej waże.Najgorsze jest to , że jestem ciągle głodna.

Rak tarczycy

3 lata temu
Robiłam komplet badań we wrześniu w tym cukier i wszystkie wyszly ok.A zrobiłam bo kiepsko się czułam i strasznie puchłam mimo dobranej dawki letroxu.Lekarz rodzinny dał mi torsemed na obrzęki ale niewiele pomagalo wiec już nie biorę.

Rak tarczycy

3 lata temu
Jak u was z wagą? ja jestem 10 miesięcy po operacji , w kwietniu mialam duży jod w Zgierzu , biorę letrox 175 ostatni wynik to 0,043.Mam wrażenie że cały czas tyje chociaż nie zawsze mam apetyt i staram się ruszać.Już sama nie wiem czy mam jeść mniej czy więcej.Pani doktor powiedziała że różnie bywa z wagą i nic mi nie poradzi.Od początku roku przytylam 12kg z czego 6kg mając nadczynność.Jestem załamana bo te kilogramy przybywają ciagle i nic nie mogę zrobic.Na koniec miesiąca muszę odstawić hormon przed drugim pobytem w Zgierzu i już się boję że przytyje kolejne 10kg.Miał ktoś podobnie jak ja?

Rak tarczycy

3 lata temu
Czy ktoś z was mając nadczynność przybiera na wadze tak szybko jak ja ? Dodatkowo puchnę , wynik tsh 0.04 , wszystkie badania w normie. Lekarz ogólny przepisał mi torsemed na obrzęk , na razie nie widzę żadnej poprawy. 11kg na plusie a niedługo muszę odstawić hormon przed pobytem w Zgierzu

Rak tarczycy

3 lata temu
Ostatnio byłam u endokrynologa , wynik tsh 0,11 czyli tak jak powinno być .Martwi mnie to , że przy niedużym apetycie ważę coraz więcej i puchnę.Takie objawy są raczej przy niedoczynności a nie nadczynności. Pani doktor powiedziała że powinnam chudnąć a jest na odwrót. Wcześniej obrzęki łączyłam z nadchodzącą miesiączką ale teraz jestem już po. Nie wiem co jeść bo boję się że tak przytyje.

Rak tarczycy

4 lata temu
oczywiście że zrobie tsh , zawsze robię przed wizytą

Rak tarczycy

4 lata temu
Może miał ktoś tak jak ja , w czerwcu wynik tsh 1,6 moja endokrynolog zwiększyła mi dawkę do 175 .Nie wiem jaki mam teraz wynik ale bardzo wypadają mi włosy ,szybko się męczę ,mam duże obrzęki na twarzy , dłoniach, stopach i brzuchu , przez ostatni miesiąc przytyłam chyba ze 3kg. Czy te objawy oznaczają że dawka jest za duża? Za tydzień idę do endokrynologa. Boję się że jak tak dalej będzie nie zmieszczę się w sukienkę na wesele:(

Rak tarczycy

4 lata temu
Nie powinnaś mieć już dużego jodu , z tego co mi mówiła moja pani doktor to drugi pobyt ma być raczej w celach kontrolnych.

Rak tarczycy

4 lata temu
Aga2811 , ja byłam w Zgierzu koniec kwietnia/ początek maja to była ze mną na sali dziewczyna , która była drugi raz właśnie.Z tego co widziałam to dostajesz najmniejszą dawke jodu , drugiego dnia tą większą , robią badania usg , scyntygrafia szyi a na koniec pobyty całego ciała i do domu.Moja towarzyszka była 5dni. Ja jadę drugi raz 27 października i pewnie będę musiała zostać dłużej bo przypada święto zmarłych a wtedy nikt nie zrobi badań.

Rak tarczycy

4 lata temu
kasiazrozpaczona ja mam ten sam problem co ty , tsh mam teraz pewnie poniżej 1 biorę 175 letroxu , wygladam i czuje się jak balon.Z dnia na dzien waga wzrosla o 2kg.Myslalam że to przed opoznioną miesiaczkę ale juz zglupialam.