R-CHOP ​Długoterminowe skutki uboczne

6 miesięcy temu

Witam jestem po wygranej z Chłoniakiem NHL DLBLC :-) i  po 8 cyklach R-CHOP.

Przechodząc do konkretów.

Ostatnia chemie otrzymałem 2miesiące temu i od jakis 2 tygodni czuję się fatalnie. Boli mnie wszystko - kości mieśnie i ogólnie mam kiepską kondycję fizyczną - szczególnie po przebudzeniu - potem jak się rozruszam i napiję czegoś z kofeiną jest lepiej. Wizytę mam w środę a lekarz też nic mi nie powie jak nie bedzie miał pewności i dlatego mam taki pytanie do Was

Czy zregenerowaliście się ładnie po R-CHOP ? Co może być przyczyna tego, ostanią chemię miałem już 2 miesiące temu ? I czy to może być po odstawieniu Milluritu (lek obniżjący kwas moczowy w organizmie) 

Dziekuje za odpowiedzi 

Wizytę ulekarza mam dopiero wśrodę 

1 odpowiedzi:
  • 6 miesięcy temu

    Mitcham obecnie właściwie nikt na forum nie udziela się w temacie chłoniaka. Jeśli masz jakieś pytania napisz do Biura Interwencji Onkologicznej. Namiary znajdziesz w zakładce " Magazyn". Odpowiedzi udziela lekarz onkolog. Tylko po wysłaniu wiadomości zapisz kod, który się wyświetli, będzie potrzebny do logowania i sprawdzania czy nadeszła odpowiedź. 

    Pozdrawiam.



Zaloguj się lub Zarejestruj, żeby odpowiedzieć lub dodać nowy temat